Այս սերունդը դժվար թե կարողանա հասկանալ, թե ինչ է այս նրբագեղ փայտե սնդուկի ներսում, սակայն ավագ սերնդի ներկայացուցիչները միանգամից կհասկանան՝ ինչ կա ներսում:
Այս փայտե սնդուկներով վաճառվում էին Պոդոլսկի մեխանիկական գործարանի ձեռքի կարի մեքենաները, որոնք դեռևս 30 տարի առաջ կային գրեթե ամեն ընտանիքում:
Ժամանակակից կարի մեքենաները վաղուց վերածվել են սովորական գործիքի, ոչ ոք չի մտածում այդքան նրբագեղորեն դրանք նախշել:
Այս կարի մեքենաների նախատիպը հայտնի «Զինգեր» կարի ֆաբրիկայի արտադրանքն է:
«Զինգերը» հիմնադրվել է 1851թ. և վերածվել կարի մեքենաների խոշորագույն գործարանի:
Այդ ընկերությունը հայտնի էր ողջ աշխարհում, այդ թվում՝ Ռուսաստանում:
Սակայն 20-րդ դարի սկզբին օվկիանոսից այն կողմ կարի մեքենաներ արտահանելը դարձավ ոչ շահավետ:
Այդ ժամանակ ընկերության ղեկավարությունը որոշեց Մերձմոսկվայում կարի մեքենաների արտադրություն հիմնել: Այդ նպատակով գնվել էր հողատարածք Պոդոլսկում:
10 տարում «Զինգերի» նոր գործարանը դարձավ խոշորագույններից մեկը Եվրոպայում:
Մինչ Առաջին համաշխարհային պատերազմը ֆաբրիկան արտադրում էր 600 հազար կարի մեքենա:
Միայն Ռուսաստանում կար ընկերության 3 000 ֆիրմային խանութ: Ռուսական «Զինգերի» արտադրանքը բարձր էր գնահատվում արտասահմանում: Ի դեպ, հին կարի մեքենաների հետ բազմաթիվ լեգենդներ են կապված:
Դրանցից մեկի համաձայն՝ 1998թ. «Զինգեր» ընկերությունը հայտարարեց սերիական համարներով մեքենաների որոնման մասին, որոնք սկսվում էին միավորներով:
Լուրերի համաձայն՝ նման հնաոճ կարի մեքենայի տիրոջը սպասվում է 30 հազար դոլարից մինչև 1 միլիոն դոլար պարգևատրում: Այդ պատճառով էլ հնաոճ իրերի գնորդները սկսեցին զանգվածաբար գնել կարի մեքենաները:
Այդ լուրը պաշտոնապես չի հաստատվել, սակայն, ինչպես ասվում է, առանց ծուխ կրակ չի լինում:
Մեկ այլ լեգենդի համաձայն՝ ռուսական «Զինգերների» վաղ նմուշները իրենց մեջ պարունակել են արժեքավոր պալադիում մետաղ:
Իսկ վերջերս էլ սկսեցին լուրե շրջանառվել, թե այդ հին մեքենաների օրիգինալ ասեղներում պարունակվում է հազվագյուտ նյութ՝ կարմիր սնդիկ: